1directionnovellss

Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Första Novellen

Av Harry Styles - 8 december 2013 08:33

Okej, nu tror jag att jag har en bra början. Här kommer en ganska lång handling:


Cloie, eller Charlotte som hon egentligen heter är 19 årig tjej i London. Hon har bott i Irland, Mullingar i hela sitt liv men måste flytta till U.S.A för sitt jobb hon har fått, som programledare på TCA. Hon har alltid velat vara programledare där, ända sedan barnsben när hon såg programet. Men vad händer när hon träffar sin gamla bästis Niall Horan och hans band? Han som lämnade henne för X-factor, något hon aldrig förlåtit honom för? Eller när någon upptäcker hennes dolda sångtalang?

- Happily 


Jag hoppas verkligen att ni kommer gilla denna novell och komentera massor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Harry Styles - 8 december 2013 18:24

Cloie Äntligen var man framme i U.S.A då. Jag nästan släppade min gamla väska till utgången av LAX, LA flygplats. Jag var tvungen att ta av mig min skinnjacka för att det var så varmt. Jag väntade på bilen som skulle hämta mig här och köra mig till...

Av Harry Styles - 7 december 2013 18:08

Tjena! Nu tänkte jag börja på min första novell och behöver lite inspiration, namn handling och sådant, så kom gärna med förslag!   En design kommer också snart    ...

Presentation


Tjena!
Jag skriver noveller om One Direction och One Shots. Komenetera gärna om du undrar något :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards